Aangekomen in Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Costa Rica

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

29 Oktober 2012 | Costa Rica, San José

Zo eerste dag Costa Rica, lange reis gehad en nog niet veel gezien, alleen de hoofdstad San Jose. Een bijkom dag zullen we maar zeggen. Morgen vroeg richting Arenal en daarna een wat uitgebreider verslag.... O ja de Bavariatjes smaken hier ook goed

• 29 Oktober 2012 - 19:59

Karin:

he pap en rob goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen na een lange reis...gaan jullie veslagen weer volgen fijn dat dat zo kan geniet van een relax avond groetjes carlo en karin

• 29 Oktober 2012 - 20:58

Maya Kuus:

Hé Rob en Piet, wat leuk om zó nog iets van jullie te ervaren. De 'ver van mijn bed show' tjonge...weer op avontuur?
    Hier in Budel regent het nu flink op dit moment en de temperaturen zakken gestaag. Dat zal bij jullie wel heel anders zijn. Ik wens jullie hele mooie dagen en ervaringen daar toe en zal met interesse jullie nieuws lezen tussen alle bedrijven door. Hartelijke groeten, Maya .

• 29 Oktober 2012 - 22:07

Rita:

De poedelaars kijken al uit naar jullie foto's

• 30 Oktober 2012 - 06:00

Witte:

ha robje en pietje wat zijn er tog mensen die het goed hebben.was ik ook maar een cafe begonnen .te vroeg op gehouden denk ik. veel plezier gr witte.

• 30 Oktober 2012 - 16:26

Jaap,lotte,ingrid En Sjaak:

hoi ome rob en ome piet veel plezier op jullie vakantie en een dikke kus uit een nat en koud best. xxx

• 30 Oktober 2012 - 16:38

Ger Frankrijk:

Fijn, eens te genieten van de leuke ervaringen van echte
    Wereldreizigers! Bedankt voor de nieuwtjes en de foto's, ga zo door svp.
    Jammer genoeg is ook mijn Skype uitgevallen, waarschijnlijk door
    Weer eens een stommiteit van mijzelf.
    Voor jullie: geniet van alles wat er maar te genieten valt!
    Gerritje uit een ander buitenland!

• 30 Oktober 2012 - 17:16

Astrid En Pieternel:

Ha Rob en Piet,

Nou al een heel eind weg van Nederland maar jullie zullen wel even bij moeten komen van de reis.
    Maar wel leuk al een paar foto's, en lekker dat ze bavaria hebben en dat ze smaken.

Nou zijn zeeeeeeeeeeer benieuwd naar het vervolg en zullen dan weer reageren.

Groetjes,

Pieternel en Astrid