Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Granada

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

07 November 2012 | Nicaragua, Granada

Geweldige stad mooie gebouwen en koloniaal. Een ex collega van Piet heeft hier een Bar/restaurant en Erwin en Sandra waren dan ook bijzonder verrast Piet te zien. Lekker gerelaxed hier en behoorlijk genuttigd. Eergisteren avond hebben we Sandra en Erwin uitgenodigd in een Duits restaurant waar we voortreffelijk hebben gegeten (restaurant Charly bestaat al 26 jaar en is hier een begrip) daarna nog lekker wat gedronken op het Balkon.
Het afgelopen weekend was het trouwens alcohol vrij en mocht er op openbare plekken geen alcohol worden gedronken. Verkiezingen hier is ook een hoop schreeuwende mensen en veel vuurwerk en geclaxoneer.

Gisteren naar de markt geweest en zoals in veel van deze landen echt een gekkenhuis. Maar wel mooie foto's gemaakt. Daarna een fixe wandeling richting de Islettas.

Vandaag in een vulkanisch meer gezwommen en nu even op het terras van Hotel Alhambra.

Morgen om 11:45 vliegen we richting Panama City vanuit Managua Nicaragua.

Groet Rob en Piet

• 07 November 2012 - 08:01

Erwin En Sandra Van Den Biggelaar:

Dankje voor de geweldige tijd hier en ga lekker genieten van Panama.

• 07 November 2012 - 08:02

Karin:

goedemorgen leuk om s morgens op te staan en een verslag en foto s van jullie te zien top!! die overigens weer prachtig zijn...voel je je veilig daar als toerist? worden jullie vaak aangeklampt voor geld enz? leuk pap dat je je ex collega hebt gezien daar maken ze het goed? toch een hele onderneming in zo n land toch? nou jullie vandaag weer vliegen en op naar de volg de bestemming goed reis...ik vlieg zometeen naar de koekoek toe haha doei doei x

• 07 November 2012 - 16:50

Ger:

Bon Dia ! (of is weer eens onzin?). In ieder geval: goed gemeende wens.
    Bedankt voor het verslag(je) en de foto's.
    Ergens in mijn achterhoofd stond Bolivia gegrift als volgende reisdoel,
    maar Panama klinkt zeker minstens zo goed.
    Is het wereldberoemde kanaal hierbij inbegrepen?
    Maar eerst: een goede -krats- vlucht met een goede chauffeur
    toegewenst.
    Tot het volgende bericht en heel veel groeten van de
    bekenden hier uit Volonne.

GeGe.

• 07 November 2012 - 21:38

Anny:

Hallo Piet en Rob,

Mooie foto 's gestuurd, het lijkt mij een geweldige reis die jullie maken.
    Geniet van alles wat je ziet en doet.
    Ik volg alles op de voet.

Groetjes uit Eindhoven van Anny

• 08 November 2012 - 08:24

A.van Den Einden:

Goedemorgen,

Heb geen idee hoe laat het is bij jullie maar ik zit al weer achter mijn buro om de leeringen weer lekker te vervelen die om 08.00 uur moeten melden.

Nou Rob het zijn weer prachtige foto's en leuk dat we het allemaal kunnen volgen.
    Ben zeer benieuwd naar de foto's die je van Panama gaat maken.

Verder gaat het hier oke!

Groetjes
    xxx