Panama en het kanaal - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Panama en het kanaal - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Panama en het kanaal

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 November 2012 | Panama, Panama-stad

Hoi kort verslagje nu... Eergisteren nog een leuke gehad, we zijn gaan zwemmen in een kratermeer van een oude vulkaan, we hebben gepottenbakt of hoe je het ook mag noemen en 's avonds een lekker hapje gegeten bij Erwin en Sandra.

Gisteren richting Panama gevlogen met Copa Air, ongeveer 1 uur en 35 minuten. Daarna wat gegeten en de oude bezocht. Vandaag het Panama kanaal en de beroemde sluizen van Miraflor bezocht, erg indrukwekkend, net als heel Panama stad trouwens. Modern mooie skyline mooi oud gedeelte maar daartussen wordt afgeraden te komen... Het schijnt hier nogal gevaarlijk te zijn in Sommige wijken. Vanmiddag lekker gewandeld maar niet veel foto's genomen. Morgen richting San Blas, eilanden zonder stroom telefoon of internet, er is zelfs geen cash automaat dus voor diegene die we niet meer speken tot over 3 dagen.

• 09 November 2012 - 11:59

Pieternel En Astrid:

Hallo rob en piet,

Weer leuke foto's en weer een ervaring rijker, kijk maar uit waar het gevarlijk is, maar dat ontwijken jullie wel dat weten wij wel, ja geen inernet etc, ja dan kun je nies ailen.

Nou we horen weer graag van jullie

Groetjes,

Pieternel