Vinpearl en Vliegeren - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Vinpearl en Vliegeren - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Vinpearl en Vliegeren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob

23 Maart 2009 | Vietnam, Nha Trang

Hoi allemaal. Weer een mooie dag in Nha Trang. Gisteren lekker eens doorgezakt. De eerste keer dat ik een aardig beschonken ben geweest in Vietnam. Nu nog een beetje koppijn maar dat hoort erbij.

Gisteren zijn we naar Vinpearl geweest, dit is een atractie Eiland tegenover Nha Trang Beach. Je gaag hier naar toe met een gondel kabelbaan die behoorlijk lang is. (zie de foto's) daarna hebben we wat gegeten bij de Nha Trang Sailing club. Ik een heerlijke club sandwich kip mayo en Pietje moest zelf Loempia's vouwen. Daarna zijn we even over de boulevard gelopen. Vlak bij ons hotel is een groot plein op de boulevard en volgens hier wordt op elke zondag door wel 1000 man gevliegerd. Leuk om te zien al die kleine kiendjes met vliegertjes.

Daarna zijn we even naar de kamer gegaan en toen op stap. Ik denk dat we eergisteren een beetje warmte ziek waren want gisteren voelden we ons prima. Eerst zijn we even trein kaartjes gaan kopen voor onze treinreis naar Phan Thiet. Daarna de kroeg in. We waren in the backpackers lodge en nog 2 andere cafe's. De Whiskey Cola's kosten hier 0,60 cent omgerekend dus die gingen er goed in.
En Piet natuurlijk zijn vertrouwde Bia Hoi (pilsjes).

We zitten nu in de lobby en vertrekken over een half uur richting het station. 3,5 uur treinen en dan zijn we in Phan Thiet, we gaan daar een goedkoop hoteltje zoeken in Mui Ne. Naar het schijnt het mooiste strand van Vietnam.

Nou dat was het weer voor nu. En tot horens P&R

• 23 Maart 2009 - 06:16

Karrin:

gm pa en rob ik heb weer interenet dus kan jullie belevenissen weer volgen leuk hoor! en prachtige fotos rob! gezellige dag vandaag gr carlo en karin

• 23 Maart 2009 - 15:59

Joop:

die oranje petjes staan jullie erg goed, maar probeer ook is die blauwe van die twee dames, wie weet staan die nog beter.

geniet ze.