Links rechts rechtdoor of er overheen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Links rechts rechtdoor of er overheen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Links rechts rechtdoor of er overheen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob

25 Maart 2009 | Vietnam, Hanoi

Gisteren een leuke reis gehad naar Sai Gon en eindelijk aangekomen....

Wowww... oversteken, probeer het maar eens.. Links of rechts er over of er onderdoor of toch maar rechts of toch links. Het beste is gewoon je ogen dichtdoen en doorlopen want ondanks het gigantische verkeer hier hebben we nog geen ongelukken gezien.

We verhuizen vandaag van het dure Majestic naar een goedkoper hotel in een gezellige buurt. Dus tot mails en geniet van de foto's

• 25 Maart 2009 - 10:55

Ingrid:

Hoi Rob en Piet

Wat een gave foto`s ziet er echt super uit.

Tot volgende week

Groetjes Ingrid en Sjaak en kusjes van Lotte en Jaap

• 25 Maart 2009 - 11:03

Astrid En Pieternel:

Hallo Rob en Piet,

Nou onze complimenten Rob voor je mooie verslagen en de mooie foto's echt leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Ja nog even en het zit er weer op maar één ding is zeker jullie hebben dan een prachtige reis gehad.

Liefs,

Astrid en Pieternel

• 25 Maart 2009 - 11:43

Joop:

Hoi Rob en Piet,

Blijf je ogen toch maar open houden, dat lijkt me hoe dan ook veiliger, en dan zie je nog eens wat.
    Want volgens mij kijken jullie daar je ogen uit.

Blijf verder genieten van jullie vakantie.

• 25 Maart 2009 - 16:33

Laurine:

Hai noi, majestic hotel moi .... wel lekker af en toe, jullie gaan toch niet brommeren daar he? dat lijkt me best gevaarlijk ha ha. Wel leuk zo'n helmpie. enjoy your stay x Laurine