Indrukwekkend - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Indrukwekkend - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Indrukwekkend

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob

26 Maart 2009 | Vietnam, Hanoi

Vandaag naar Cu Chi gegaan. Nu begrijp ik waarom die Amerikanen niet konden winnen. Gangetjes van 80 cm hoog en breed over een lengte van 280 km met diverse uitgangen en beveiligingen en op sommige plekken 3 lagen over elkaar tot op wel 12 meter diepte... Om je een indruk te geven kijk maar eens naar Piet op de foto die zich naar beneden liet glijden.. (ik paste er niet in). Verder diverse inventieve valkuilen waar ik niet in zou willen vallen Bah!

Verder hebben we een lekker soepje op daar Pah Bo.. Groente spek en een pittige boullion. We willen vanavond gaan eten in de Franse wijk. Ik heb net nog even foto's gemaakt buiten en de zogenaamde streepjes foto is gelukt (was voor mij een mooi moment) heb nu eindelijk door hoe het werkt met diafragma e.d.

Nou dit was het weer, morgen om 08:00 vertrekken we voor 2 dagen naar de Mekong Delta.

Dus tot horens

San Rob en San Piet

• 26 Maart 2009 - 18:57

Joop:

Ja die kleine soldaatjes wisten er wel raad mee, maar goed die amerikanen hadden er ook niks te zoeken.
    Ik hoop dat jullie lekker genast hebben.
    Gr.
    Joop