Een klein beetje Hue ontdekt - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Een klein beetje Hue ontdekt - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Een klein beetje Hue ontdekt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 Maart 2009 | Vietnam, Hué

Ha na een tocht van 12 uur met de trein konden we vanmiddag om 13:00 op onze kamer van Hotel Orchid. Ik had hier al kort wat overgeschreven maar kijk maar eens naar de foto's. Lekker hoor.

Vanmiddag hebben we eerst wat Nederlandse tv. via internet gekeken en daarna zijn we wat gaan wandelen. Hue ligt aan een rivier en het bruist werkelijk van leven. Ook de temperatuur is aangenaam (Joepi). Eindelijk warm.. en zweten.. We zijn even de markt over gelopen en daarna zijn we aan de rivier wat gaan drinken. Overal zie je hier kleine stalletjes waar je kunt eten en drinken.

Daarna zijn we met een fietstaxi naar de verboden stad gegaan, dit is een bijna exacte kopie van die in Peking en is ook ontstaan gedurende dezelfde periode. Vanavond gaan we wat drinken met Fred... een gezellige Americaan die met zijn Thaise vriendin bij ons in het compartiment sliep. En daarna gaan we nog wat eten.

Morgen worden we door dezelfde fietstaxi weer opgehaald om een tour door de stad te maken en om 12:30 gaan we met de minibus richting Hoi An. Hier blijven we 2 dagen.. Maar het is nog maar de vraag of we daar ook een PC - DVD- Flatscreen - Internet TV en Radio op onze kamer hebben.... Nou dit was hem weer..

Toedels Rob en Piet .....

PS: Morgen krijgen we een cursus loempia's vouwen!

• 18 Maart 2009 - 14:22

Joop:

lijkt me best kicken zo,n fietstaxi is misschien iets voor Best.
    en dan Martien en Lien laten fietsen, (De Bestse Fietstaxi) is goed voor hun lijn.
    Als jullie straks terug zijn in Best geven jullie dan ook een cursus loempia vouwen, want dat wil ik ook wel leren.
    groetjes.