Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob

19 November 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal... we zijn zojuist aangekomen in Bangkok en dus ook eindelijk weer eens wat sneller internet.

Nou we vonden allebei Cambodia geweldig, wat een vriendelijke mensen, lekker eten en een leuke sfeer. Met voor mij (Rob) absoluut hoogtepunt Anchor Wat.

Gisteren was het overigens heerlijk weer het werd niet echt warmer dan een graad of 27 dus het was goed vol te houden. We zijn s'morgens een drijvend dorp gegaan bij het meer Ton Le Sap erg indrukwekkend. Hoe kunnen die mensen toch zo leven op 5 vierkante meter met alleen water er omheen. Het is trouwens een echt drijvend dorp (2000 inwoners) en naar gelang de waterstand vaart het richting het meer. Er is een waterschool, waterkerk, watertemple 3 waterbarretjes en zelfs een watersportaccomodatie.

Wij zijn op bezoek geweest bij de school, hebben eerst nog wat kleurboeken en pennen gekocht die we daar hebben uitgedeeld. (weldoeners).

Al met al een leuke ochtend en daarna zijn we richting de tempels gegaan, het was helder dus mooiere fot's... Vandaar,

En dan nu in Bangkok.
Nu gaan we ons eerste pilsje pakken op de 23ste etage van ons hotel.

Proost

• 19 November 2009 - 19:23

Carlo En Karin:

hallo jullie zijn al weer in thailand net mooie fotos gezien prachtig! veel plezier en mooie dingen zien daar! groetjes van ons

• 19 November 2009 - 19:37

Piet En Twanny:

hallo boykes alles kits?
    hier ook .
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben .
    Is weer een hele ervaring he.
    En hardstikke leuk die foto's jongens.
    wij wensen jullie nog heel veel plezier en geniet ervan
    groetjes Twanny en piet

• 19 November 2009 - 20:04

Laurine:

Ha die Piet en Rob, zo ben eens even bij gaan lezen, wat mooi daar. Ik ben niet zo'n held en die apen vindt ik zelfs een beetje eng....die bijtertjes Enjoy your stay en geniet er nog maar effe goed van. Liefs Laurine

• 19 November 2009 - 21:19

Maya Kuus:

Hoi Rob en Piet,

wat een belevenissen allemaal. En wat leuk dat we door de foto's mee kunnen genieten van wat jullie zien. Evengoed wil ik graag later nog best met jullie in gesprek over 'hoe alles is' daar zo ver weg van hier.
    Groeten ook van Jozef en zie uit naar het volgende bericht. Liefs, Maya.

• 25 November 2009 - 21:36

Anny:

Heerlijk zo'n treinreis hé ? Nu genieten van het strand, nog veel plezier. Piet, we hebben de deur open gekregen, dus....... alles schoon bij jou.
    groetjes Anny