Aangekomen in Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Phi Phi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob

26 November 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal, gisteren Krabi we hadden lekker motortjes gehuurd en zijn s'morgens en s'middags door het stadje gegaan. We vonden het eigelijk net niet.
Krabi is wel een touristisch oord maar heeft niet de stranden en alure van andere Thaise badplaatsen een beetje ordi allemaal.

Gisteren avond op stap gegaan maar wel op tijd naar bed. Vanmorgen zijn we rond rond 07:00 uur opgestaan en hebben daarna de boot gepakt richting Phi Phi.

Wat kom je hier toch mooie afgelegen eilandjes met witte zandstranden en palmbomen tegen onderweg. Wow.... echt gaaf. Nu zitten we dus op Phi Phi Eiland, geen auto's geen wegen zandpaden en een relaxte sfeer. En meer dan genoeg gave stranden met zijdezacht wit zand en palmbomen erom heen.

We zitten trouwens in een leuke bungalow ongeveer 100 meter van het strand. Dus we gaan ons hier wel vermaken de komende 2 dagen. Nu gaan we lekker aan het bier. Tot horens.

PS: foto's in lagere resolutie vanwege trage internet verbinding op Phi Phi (of moet ik zeggen relaxte internetverbinding)

Groet Piet Rob

• 26 November 2009 - 19:45

Witte:

haleee wa ordi robby.daar geef jij normaal toch ook niks om komt dat dat pietje er bij is grapjas. groetjes de witte.

• 26 November 2009 - 19:45

Witte:

• 26 November 2009 - 19:55

Karin:

hele fijne relax dagen geniet ervan wij kopen wel sint kado.s........
    groetjes c en k

• 03 December 2009 - 00:43

Laurine:

Welkom thuis op het moment dat ik dit schrijf
    gr. laurine