4:00 s'nachts - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu 4:00 s'nachts - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

4:00 s'nachts

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 November 2009 | Thailand, Bangkok

En ik verveel me zijn net uit de nachttrein gestapt en worden over anderhalf uur opgehaald voor onze busreis richting Krabi.

Dus maar even internetten.
Foto's volgen nog

• 24 November 2009 - 08:08

Lilian:

nou nou dat jij je verveelt!volgende keer dan maar een kortere reis boeken 't is duidelijk dat je dit niet volhoudt!grapje!een mooi reisverslag met hele mooie foto's! doe piet de groeten en nog heel veel plezier samen!

• 24 November 2009 - 10:06

Jozef:

Hoi Rob en Piet, het is voor het eerst dat ik een reis volg echt interesant, zoals al vele zeiden prachtige foto's ligt het aan de camera of aan diegene die ze maakt ???????
    Ze zouden wat spectaculairder mogen Piet aan het kroelen met zo'n welpje,WATJE, nee wij willen het gevecht zien van Piet met Leeuw
    Rob waarom ga je zelf niet de boksring in ga het gevecht aan met de plaatselijke bevolking, laat Piet foto's maken waarvan wij kunnen genieten iets meer actie jongens, nog veel plezier
    Gr. Maya,Jozef

• 24 November 2009 - 12:34

Karin:

he al op de volgende plaats van bestemming? mooi? hier slecht weer, vanmorgen in pa zn flat geweest! fijne avond gr c k en frans!

• 24 November 2009 - 12:52

Joop:

jongens geniet er nog maar goed van, want als je gaat aftellen dan gaat het snel.
    en volgens mij zijn jullie na deze enerverende vakantie weer aan vakantie toe.
    Wij zijn nu een week terug van Fuerteventura en voor ons is het weer in Nederland echt wennnen, dat zullen jullie straks ook wel hebben.
    Houdoe.