Monkey Business - Reisverslag uit Bombay, India van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Monkey Business - Reisverslag uit Bombay, India van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Monkey Business

Door: Rob Snellen

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 November 2011 | India, Bombay

Hoi allemaal

Op een van de vele feestdagen trokken we naar de Galta Temple in de buurt van Jaipur, beter bekend als de Monkey Temple en bekend van de serie Monkey Thieves op Discovery Channel.. Het is een heilig pelgrimsoord, beroemd om de natuurlijke bronnen en gewijd aan de Zonnegod en Hanuman, de Apengod. Er zijn ook baden: het bovengelegen bad is voor de heilige apen. De tempels zijn omringd door groene heuvels. Het is echt een prachtige plek die veel sfeer uitademt, vergane glorie.

De apen amuseren zich kostelijk: op de tempels klimmen, hun buik overvol eten met het offervoedsel, volle borden op de grond gooien, een aanloop nemen en dan van heel hoog in het frisse water springen. Wijzelf waren een attractie op zich.

Om terug te keren liepen we via een pad door het groen tot we in de verte Jaipur zagen opdoemen.

Nu in Bombay... Geweldige stad en de 15 vliegen we naar GOA.

Zon strand en ......

Groet Piet Rob

• 14 November 2011 - 17:36

Joop:

Harststikke geinig al die apies.

• 14 November 2011 - 18:23

Karin:

hallo samen
    bij jullie zit er al lang weer een dag op.... hier laat thuis dadelijk spruitjes eten....... eten jullie in india veel hetzelfde? smaakt het? fijne dag weer voor morgen geniet er van
    groetjes van ons uit de 7sprong

• 16 November 2011 - 20:19

Anny:

Hallo Piet en Rob,

Mooie foto's gezien zeg, prachtig, wel vermoeiend zo na 'n paar weken in die hitte ?
    hoe is het eten daar, veel rijst en .......
    Hier alles oké, beetje vorst, maar prima weer.
    Dinsdag zijn jullie weer thuis ?
    nog even genieten, groetjes Anny