In Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Rob Snellen - WaarBenJij.nu In Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

In Jaipur

Door: Rob Snellen

Blijf op de hoogte en volg Rob

12 November 2011 | India, Jaipur

Na een zeer vermoeiende treinreis dan eindelijk in Jaipur. Gisteren nog wat creatieve foto's gemaakt in Jaipur, daarna richting het station voor onze treinreis. Een ongelooflijke ervaring 3de klas reizen in India. Alles krioelt door elkaar, slaapt overal tot in de plee, de armste mogen gratis rijden maar alleen tussen de coupe. Geen laken, kussen alleen een beklede houten plank. Dus weinig geslapen.

Vanmorgen om 05:00 aangekomen in Jaipur, eerst maar even een hotelletje gezocht een paar uur geslapen en daarna de stad verkent. De roze stad (is trouwens meer terracotta) daarna wat gegeten en onze vlucht voor morgen geboekt richting Bombay (huidige Mumbai). Morgen om 3 uur vertrekken we, maar eerst nog even de stad in. We hebben wederom een schitterend hotel "Rai Mahal Palace".

Groet Rob en Piet

• 12 November 2011 - 17:54

Karin:

hoi pa en rob
    net met carlo en ma jullie verslag gelezen en foto s gezien errug mooi!!! om die van pa in de trein achter de tralies wel moeten lachen..... wij gaan zo naar t theater ons kent ons van man bijt hond
    carlo van jullie voor zijn verjaardag gehad (en ik ook haha) hoe het was horen jullie nog slaap lekker
    groetjes van ons