Aangekomen in India - Reisverslag uit Delhi, India van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Aangekomen in India - Reisverslag uit Delhi, India van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in India

Door: Rob Snellen

Blijf op de hoogte en volg Rob

30 Oktober 2011 | India, Delhi

Hallo allemaal,

Na een lange en toch wel vermoeiende reis zijn we eindelijk aangekomen in Delhi, lang en vermoeiend vooral door het 5 uur wachten in Dubai.

Eenmaal aangekomen in Delhi bleek het hotel dat door ons was geboekt midden in een sloppenwijk te liggen. Na hieraan een bezoek te hebben gebracht, hebben we toch maar besloten een ander hotel te boeken en de reserveringskosten van 15% voor lief te nemen. Even op bed gelegen en nu in het Centrum van Delhi aan ons eerste biertje.

Eerste indruk, rommelig, hectisch en stinkend... Maar goed zoals we eigenlijk hadden verwacht morgen eerst lekker uitslapen en op ontdekkingsreis. Dinsdag naar Agra de Tai Mahal.

Nu een lekker biertje en vanavond maar eens goed gaan eten in een duur hotel om even te wennen aan het leven hier.

Groet Rob en Piet

• 30 Oktober 2011 - 12:23

Gerard:

Biertje ziet er goed uit.............Piet ziet er uit zoals we hem kennen. Wij gaan dadelijk ook aan een pilsje in de Knoop. We zijn benieuwd naar de foto's en verhalen de komende dagen. Have fun !!

• 30 Oktober 2011 - 13:06

Joop.:

Voor vanavond alvast smakelijk eten.

• 30 Oktober 2011 - 15:44

Tja De Foto's Zijn :

Nog geen hoogtepuntjes maar dat komt nog wel

• 30 Oktober 2011 - 17:45

Karin:

hoi samen
    leuk om jullie zo weer te kunnen volgen.... in NY sneeuwt het...hebben wij weer haha daar zo te zien prima weer...fijne 1e dag vandaag(als jullie dit lezen)

• 30 Oktober 2011 - 18:39

De Witte:

laat de indiaaane met rust vriend gr de wsd

• 31 Oktober 2011 - 17:38

Piet De Schilder:

Wat geweldig allemaal.
    Ik doe de Reis weer helemaal over,en geniet er weer van.
    En Jullie hebben nog veel moois voor de boeg.
    De foto,s komen me heel bekend voor ik zou ze wel
    gemaakt kunnen hebben.
    Ook al lekker curry gegeten??
    Mannen geniet ze daar.
    Groetjes