Chinatown en Hoog gegeten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu Chinatown en Hoog gegeten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Snellen - WaarBenJij.nu

Chinatown en Hoog gegeten

Door: Rob Snellen

Blijf op de hoogte en volg Rob

31 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

... Even een kort verslagje, gisteren ochten naar Chinatown geweest en tevens mijn GoPro uitgeprobeerd. Was nog niet helemaal gelukt maar het eerste filmpje volgt binnenkort.

s'Middags hebben we lekker gerelaxed en wat gewandeld, s'avond fantastisch gegeten in Vertigo. Dit is een absolute aanrader voor die naar Bangkok gaat. Prijzig, alhoewel 2600 Bath voor een 3 gangen diner van top qualiteit is zeker gezien Nederlandse standaard niet duur. Echter wat het zo bijzonder maakt is dat je op 223 Meter hoogte eet en totaal in de openlucht met niets boven je en een geweldig uitzicht. WOW WOW WOW WOW........
Echt heel gaaf... vergeet geen schoenen en lange broek aan te trekken en te reserveren... Elk tafeltje heeft 360 Graden fantastsch uitzicht echt heel bijzonder. Vertigo Restaurant is dus op de 62 etage van het Banyan Tree Hotel. Ik zeg DOEN.

Nog wat goede eettips!
*"Steve Cafe en Cuisine"... goedkoop, bijzonder en romantisch aan de rivier, moeilijk te vinden maar een geweldige keuken en lage prijzen (haha)
*"Bee Cafe" Nog goedkoper maar wel erg gaaf, straat tentje met stoeltjes en tafeltjes
Je loopt als je uit Patong komt rechts af Silom Road op en voor de eerste grote kruising zit een straattent genaamd Bee Cafe.... Probeer de beef Ginger lemon salad .... yumiie!

Daarna lekker op stap geweest.. Vanmorgen naar het Paragorn en Central Shopping mall geweest en nu gaan we even relaxen in het Zwembad. Morgenvroeg om 7:05 richting Maleisie.

Groet Rob en Piet....
Foto's volgen asap!

• 31 Oktober 2013 - 09:18

Piet :

Jullie hebben natuurlijk de trap genomen inplaats van de lift In Vertigo?????

• 31 Oktober 2013 - 10:36

Connysnellen:

Geen last van hoogte vrees?

• 31 Oktober 2013 - 12:22

Karin En Carlo:

Goed gedaan en niet gesprongen.
    Groetjes en van genieten

• 31 Oktober 2013 - 16:40

Ine Foudraine:

Hoe komen jullie aan al die mooie plekjes? Het lijkt mij geweldig om zo'n reis te maken!!

• 01 November 2013 - 17:27

Martienvvlokhoven:

Hallo Rob en piet

Bedankt voor het mooie fotoboek,het is prachtig we zijn er echt

blij mee .
    We hebben het al veel mensen laten zien,en die vonden het ook mooi

Rob en piet wat hebben jullie een mooie. Vakantie,geniet er maar van
    De foto's, zijn ook prachtig,wat is dat een mooi land

Nogmaals bedankt en geniet er maar van

Groetjes van ons xxxxxx

• 02 November 2013 - 11:46

Conny Snellen:

Wat een spannende muziek bij morning Chinatown lachen hoor xxx